Jeg har købt endnu en Spitfire til samlingen. Nej, jeg har ikke tid til endnu et projekt, men hvis jeg en dag falder over en Herald mk1 cabriolet, så har jeg nu masser af gode dele til den. Spifire karrossen var så ringe at jeg lod sælgeren beholde den, men ramme, motor, bremser mm. er renoveret.
Jeg sætter nok Spitfire delene til salg og beholder alt hvad der kan passe på en Herald. Så må vi se hvad jeg finder på når PIén er færdig.
Hej Dirch, kunne være sjovt at se billeder af karossen hvis du har :-)
SvarSletHvad skal du ha for frontvalensen?
Mvh
Krejleren af ØlstyGGe
Jeg har ikke billeder af karrossen, den var kun støttet af et kunstfærdigt udført stativ, der var boltet på karrossens ophængspunkter under bunden. Derudover havde han forsøgt at holde styr på døråbningerne, ved at have hardtoppen liggende løst på ruderammen! Frontvalensen skal du ikke give noget for, den kræver lidt rep. men den kan sagtens reddes. Dørene og ruderammen tror jeg er fejlfri hvis de bliver sandblæst og fronthjælmen er bedre end den jeg lavede til den grønne. Min plan er at få delene sandblæst, før jeg sælger dem.
SvarSletJeg tror jeg har fået lidt en fetich med rustne spitfire's!
SvarSletVil godt lægge en billet ind på frontvalensen - også uden sandblæsning!
En flaske er du vel til?
:o)
Dirchs Triumph ophug!
SvarSletKunne godt være intresseret i motoren hvis den også skal afsættes..
Er hardtoppen pæn - så vil jeg gerne bytte den med 2 rustne!!!
motoren er foreløbigt ikke til salg og hardtoppen ser ret godt ud rustmæssigt (elbagruden koster ikke ekstra)
SvarSlet