tirsdag den 25. september 2012

Lak og læder

Efter et par dages tænkepause, fik jeg idag lov til at købe en PI mkI, af en klubkammerat i Jylland.
Jeg tror det er første gang jeg har købt en bil ubeset, men en gang skal jo være den første og sælgeren
har absolut ikke lovet mig et fejlfrit eksemplar.
Planen er i første omgang at bruge læderstuen og andre små ting til mit "stående" projekt. Jeg har også i dag fundet et godt tørt sted hvor den kan stå og så må tiden vise om det bliver mig eller en anden Triumph-entusiast, der får den ud at køre. Der er idag kun to kørende her i landet, så det ville jo være synd at hugge den op.
Det bliver spændende at se den nedefra, når vi henter den i weekenden!

Fortsættelse følger.............................

2 kommentarer:

  1. ser jo spændende ud... og hvis det kun er stuen du skal bruge kan man jo nok finde en ny i England..
    Glæder mig til billeder når den kommer på liften

    SvarSlet
  2. Jeg er lige kommet hjem med den og jeg er ikke sikker på at den egner sig til at blive fotograferet nedefra!

    SvarSlet