mandag den 4. januar 2016

"jydekrogen" monteret






Et sted skal jeg jo starte og det blev så bagfra! Årsagen til at jeg startede med at genmontere trækket, er den simple, at det lå i vejen på gulvet.
Det skulle jo være en hurtig opgave når det har siddet på bilen før, men jeg kunne jo lige så godt være lidt grundig, når jeg ved at det ikke skal af igen foreløbigt.
De lange beslag under bilen er blevet sandblæst og derefter lakeret otte gange.
De berømte møtrik-holdere i bagkofangerens sidestykker, er nu fjernet og erstattet med ca. 7 cm lange fladjern hvor jeg har skåret gevind , så nu er det meget nemmere at få kofangeren af næste gang.
Ledningsnettet havde sidst været tilsluttet med strømtyve og da disse er bandlyst i mine biler, er alt nu loddet sammen.                                                                                                                        
                                                                                                                                                               Så nu kan vi tage på camping i Triumph.
                                                                                                                                                Jeg bemærkede forøvrigt at benzinpumpen ændrede hastighed, da jeg afprøvede blinklyset, så det tyder på at den skal have en ny relæstyret forsyning og evt. en bedre stelforbindelse.


2 kommentarer:

  1. Nu skal dog ikke lave den for pæn Dirch, så for jeg aldrig råd til at købe den!!

    SvarSlet
  2. Jeg kan da bare lave et "byggesæt" til dig, istedet!

    SvarSlet