mandag den 25. januar 2016

"Dum" dør

 Det nederste dørhængsel fungerer også som dørstop i en Triumph saloon og jeg havde godt bemærket at fjederen der holder døren fast når den er åbnet , lå i handskerummet. Da jeg skulle montere fjederen idag opdagede jeg desværre, at døren slet ikke var skruet fast til det nederste hængsel
 Da bilen fik lavet panel, har autolakereren sikkert afmonteret døren for at gøre sit arbejde ordentligt. Uheldigvis falder pladen med gevindhullerne ned i bunden af døren, så han ikke kan samle den igen!

Her var så forklaringen på den lange revne i lakken på døren! Døren svingede jo op i forskærmen pga. det manglede stop.

Det var så endnu en lille fejl der blev rettet på min "nye" PI. Men jeg har ikke tabt modet og jeg hygger mig gevaldigt i garagen og jeg tror snart jeg er nået mere en halvvejs på todo-listen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar