torsdag den 22. juli 2010

Dårlige vibrationer

Så fik karburatorerne nye nåleventiler, strålerørene blev pudset og smurt (det ene satte sig fast periodisk) derefter fik grundjustering så nu kører motoren rigtig godt. Men prøveturen var stadig en rystende oplevelse. Derefter afmonterede jeg kardanakselen og konstaterede at det bagerste kryds sad fast i det ene leje, så kan man jo lige være glad lidt igen, til krydset er skiftet og man mærker at det ikke hjalp det mindste! Bilen er monteret med næsten nye trådhjul og da jeg ikke ved om vibrationerne startede da de blev monteret, har jeg bestemt mig til at montere standardhjul bag på bilen i morgen og se om jeg bliver klogere! Jeg fik forøvrigt også sat rattet fast idag, møtrikken var godt nok spændt men rattet "dinglede rundt" på ratstammen. Ratstammen var forøvrigt heller ikke spændt fast til hardyskiven ved tandstangen, nå pyt, jeg er jo klar over at det er et nysynet håndværkertilbud vi har købt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar