fredag den 9. juni 2023

MG Midget (racer) solgt

 Det var en svær beslutning, men midt i april byttede jeg min Midget til en flot Triumph. 


Det har været 6 rigtigt sjove år, hvor jeg og min svigersøn, har fået kørt en masse løb her på øen og i Jylland. 


Jeg startede igen i 2016 med at køre manøvreprøver efter 23 års pause. Jeg stoppede den gang pga. andre interesser læs: kone børn og hus! Men nu skulle det prøves igen og for at deltage i MG-klubmesterskabet, måtte jeg jo have en Midget og det gik jo rimeligt godt som de siger i Jylland.

Det tærer en del på folkepensionen at dyrke motorsport, så nu har jeg valgt at købe en sjovere hverdagsbil. Den har jeg jo glæde af dagligt, hvor der kun er mulighed for at køre manøvreprøver to gange årligt her på øen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar