onsdag den 21. september 2016

Første prøvekørsel

Så fik jeg kørt den første tur "rundt om byen" og det giver altid et par ekstra opgaver efter sådan en ombygning.

Her er så et par ord om testturen:

Gearkassen virker! Jeg vidste intet om den, da det er en jeg har haft liggende fra en GT6.

Kardanakslen skal afbalanceres , jeg gør det selv og skriver et indlæg om det senere.

Der er kommet mærkbart mere træk i "Yrsa" og ikke mindst mere moment.

Der er meget støj i kabinen, men det er nok fordi jeg kørte uden gearkasseafdækningen !

Motoren sætter voldsomt ud ved acceleration, så strømfordeleren skal vist have et eftersyn. Bla. sidder stelledningen til platinerne løst. Det er en Delco-fordeler, så den skal nok have elektronisk tænding før den dur.

Jeg kan tydelig mærke at bilen er blevet tungere (ca. 60 kg) foran, så det bliver spændende at se hvordan den kører til manøvreprøverne på søndag.

Og sikken en god lyd den har fået!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar