torsdag den 10. marts 2011

Vendepunktet nærmer sig

Jeg besluttet mig til, at højre side skal være helt klar til lakering, inden jeg vender bilen. Spartelarbejdet sætter som sædvanligt, min tålmodighed på en hård prøve. Men jeg ved jo, at det er det sidste lag der ses efter lakeringen, så den skal nok lige spartles 5-10 gange til. Jeg beundrer de folk der kan det p.. , lige nu føler jeg jeg aldrig lærer det, men jeg ská sku!



Og så er der jo lige den sidste udfordring. Hvis jeg skal købe reparationsdele, kommer det til at koste 4-5000kr for stenplade og de to forskærmhjørner, det vil jeg ikke ofre på sagen, så jeg er igang med at fremstille delene selv. Noget skal jeg jo tage mig til, i ventetiden når spartelmassen hærder.

1 kommentar:

  1. Hej Dirch,
    Den stenplade, som kom med den nye næse til min 2000'er er nok ikke meget bedre, men du er velkommen til at gøre brug af den hvis du lyster!

    Der er et billede nederst her:

    http://thetriumphanimal.blogspot.com/2010/06/sad-end-to-great-car.html

    SvarSlet