søndag den 27. marts 2011

Tak for besøget

Jeg havde i dag besøg af 12 "biltosser" i garagen. Jeg snakkede som sædvanligt mere, end jeg fotograferede. Vejret kunne kun vi vist ikke forlange bedre og de besøgende kom kørende i bla. 2000 mk1,GT6,Alfa Spider, Zodiac og Skoda med trailer! Det var rart at komme af med en motor fra baghaven, inden jeg læsser dén af traileren, jeg hentede i fredags!

Så fik jeg billeder, mange tak til Martin!

 De tre biler bag gt6en er naboens!

Jørgens 2000 MKI

Min PI

Tekniske problemer efter renovering af motorrum + fem måneders stilstand. Benzinslangen til strålerøret, var ikke kommet helt ind på plads.

Flot hjul

Træt bagskærm

Nick´s Skoda fik påhængsmotor. Den skal i Mortens Estate.

5 kommentarer:

  1. Hej Dirch,
    Ja - der går jo sport i det :-)

    Kom godt hjem - mangler blot at udlejer løfter motor ind i værkstedet (han har en gummiged, der glimrende egner sig til formålet!).

    Fik I startet dyret?

    SvarSlet
  2. Nej der er ikke kommet liv i den endnu. Jeg har fået tænding på, men den får ingen benzin, Det ender nok med jeg sætter su-erne fra den grønne på. jeg har lige været ude og køre en tur i mkIIIeren, gearkassen virker helt perfekt (hurra), men der er stadig lidt vibrationer
    i kardanen. Jeg har hørt, at det kan være de nye kryds der går stramt, så jeg håber det er det, der er problemet.

    SvarSlet
  3. Hvis det er ved bestemte hastigheder tyder det på en manglende afbalancering af kardan. De snurrer jo ret hurtigt rundt og så skal der ikke så meget til.
    Ellers kan det være skævheder i fælge?
    2000'eren må du se at få under tag - selv om skærmkanter er gået, virker den til at gå til.

    SvarSlet
  4. PS. Tak for i går og tak for hjælp m. motor i øvrigt.

    SvarSlet
  5. Tak for i går. Fantastisk dag - med god kage :-). Trist vi skulle tidligt afsted.

    Hilsen
    Nikolaj

    SvarSlet