torsdag den 2. april 2015

Så kører den.

Jeg fandt en tæt tank på mit lager, det gav også et større bagagerum, da den defekte var en af de sjældne Vitesse-tanke der er 10-15 L større en Heraldens.

For at komme ud og prøve bilen er det jo nødvendigt med et førersæde og denne operation greb også lidt om sig. Jeg havde et sæt nye væg til væg tæpper liggende og det var den billige type der skal limes fast. Det er absolut ikke mit yndlingsjob og man skal jo helst ikke ryste på hånden, når man tilskærer de dyre tæpper med en skarp hobbykniv.

Bilen kørte fint en tur rundt om byen, men selvfølgelig skulle den lige være lidt på tværs, nu var benzinrøret under bunden sprunget læk!

Så er der lidt til jernhandleren og renovering, hvis jeg skulle komme til at kede mig!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar