lørdag den 8. oktober 2011

2000 igen og igen ...........og igen.

I dag flyttede min 2000 mkII hjemmefra (til Borup). Efter to måneder i baghaven, startede den bare og kørte selv op på traileren! Jeg har nu besluttet at sælge den uden motor og frontrude, eller at hugge den op.
HVORFOR NU DET!!!!!!!! Jo, jeg er "kommet til" at købe en anden.
Først det positive: Jeg har købt bilen af første ejer, der har kørt i den som konebil, fra 1972 til 1985. Bilen har med garanti kun kørt 37.000 km!
Udvendigt er den ikke slemt angrebet af rust.
"Stuen" er pæn.
Det ømme punkt under bagsædet, hvor bagtøjet sidder fast ser godt ud.
Og så det mindre gode: panelerne er meget rustne og motoren kan ikke køre rundt. Så der skal stort set laves det samme pladearbejde som på min mk1 PI. Jeg kommer vist ikke til at kede mig foreløbigt!
STOR tak til Jørgen for hjælp med transporten.

2 kommentarer:

  1. Borup? Er det nu Jørgen, der må lægge garage til?

    Vent lige med at hugge den op, tak!!

    SvarSlet
  2. Den står hvor i huggede den hvide op og det varer nok lige lidt, før vi hugger den helt op.

    SvarSlet