torsdag den 7. april 2011

Synstjek

Jeg tog chancen og kørte bilen ind på liften, med fastrustet kobling og uden bremser, yderst spændende!!!!
Der var næsten ingen overraskende rust i undervognen,, det mest vanskelige er vist de øverste fjederskåle bagi.
Fire skærmkanter, to fjederskåle og to m2 karrosseriplade + 2-300 timer, så er den da nok klar til syn.
Bilen er efter min mening, for god til at hugge op, men jeg vil gerne sælge den hel, til én der vil sætte den istand.

6 kommentarer:

  1. Tjaa der er jo nok at gå igang med...men det ville da være dejligt hvis den blev sat i stand i stedet for at ende sine dage som motor i en spit six....

    jeg tror at du kan få de der fjeder-skåle som REP stykker...

    SvarSlet
  2. Har du ikke plads til at opbevare den?

    SvarSlet
  3. Det kniber med pladsen. Min Spit har nok været flyttet ca. 40 gange i vinter, det er både irriterende og også usundt for bilen. Så 2000érn ender nok i drivhuset til vinter, hvis ikke den er solgt.

    SvarSlet
  4. Så må du passe på ikke at give Spitten for meget vand, den kunne jo gerne slå rødder !
    (Dette er kun en test J)

    SvarSlet
  5. Ja. jeg sparer jo Leca-nødderne, der kan jo ikke stå vand i bunden!

    SvarSlet