søndag den 11. august 2024

"Genoptræning"

 Lægerne siger jeg skal holde mig igang, så efter den ufrivillige pause, er jeg så småt igang igen i værkstedet.


Jeg har nu haft min PI i 8 år, så det var nu tid til syn i foråret. Der var også et par "hængepartier" der skulle ordnes:

Udskiftning af et utæt varmeapparat.


Pladearbejde ved frontrude


Montering af lædermøbler fra Alfa Romeo.

                                                 ------------------------------------------------

Da jeg nu havde en ledig plads i garagen, "kom jeg til" at købe denne TR7.


Bilen havde en masse fejl, men her efter tre måneder er den ved at blive rigtig godt kørende!


TR7 er jo fra 70érne og kører som en moderne bil, så den er måske bedre til os to gamle chauffører!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar