tag:blogger.com,1999:blog-5100903974914830180.post6558217751970779215..comments2023-03-27T13:24:43.031+02:00Comments on Triumph-Glad: "Gearskift"dirchghttp://www.blogger.com/profile/05757930487482821822noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-5100903974914830180.post-59266795415326020092012-09-25T15:11:41.903+02:002012-09-25T15:11:41.903+02:00Der er skam hoved på bolten, men problemet er ikke...Der er skam hoved på bolten, men problemet er ikke at den falder ud, men derimod at den arbejder sig op af hullet!dirchghttps://www.blogger.com/profile/05757930487482821822noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5100903974914830180.post-50854953790687020502012-09-25T12:34:19.393+02:002012-09-25T12:34:19.393+02:00Hej Dirch,
God ide med split-pin - de "dowels...Hej Dirch,<br />God ide med split-pin - de "dowels" - aksler, bl.a. Chic Doig sælger på ebay, men også rimemrs kan jeg se, er der hoved på, så de ikke falder ud. Jeg har hørt om flere nødreparationer, hvor den yderste udrigger-bolt blev ofret.<br />Der skal også være et par messingbøsninger omkring den.<br />Ang. nederste bolt: Oprindelig var det en type, som havde et spor med nylon i - kan ikke lige huske navnet; så var det ikke nødvendigt med en spændeskive over kobberskiven.Jenshttps://www.blogger.com/profile/04367001798973123596noreply@blogger.com